Sketches

Saturday 12 May 2007

Patersweg: ons nieuwe huis!

















We hebben een ander huis gekocht! Op de Patersweg in Hoensbroek. Een prachtig huis uit 1939, gebouwd door mijn opa. Het mooiste is, ik ben er bijna 50 jaar geleden geboren. Momenteel woont mijn tante Fini en oom Sjaak in het huis; ze hebben een nieuw huis in Hommert gekocht, en we merken dat het veel voor hun betekent dat het huis op een of andere manier in de familie blijft. Alleen nog een jaar geduld voordat we kunnen verhuizen.




Daarom: een schets van het huis. En ook wat foto's: een van mijn opa, oma, vader, oom en tante, en een van mijn vader als kleuter. Cute.




We just bought a new, old house, dating from 1939. It's a family piece; actually, I was born in it. We'll probably move in in spring 2008. Pictures from my grandfathers family (who built the house) and one of my Father at kindergarten.




No comments: