Sketches

Wednesday 21 December 2011

First window

My first stained glass window pane.
Actually it was an exercise panel (of my own design), to get acquainted with all the different aspects of stained glass making.
Of course, just by looking at it I am reminded of all the places where I went wrong.
I tell you, making this was not easy at all, all these tiny little pieces which never seem to fit!
But in the end it was worth all the trouble. 
Mijn eerste glas-in-lood oefen paneel, 30x40cm. Als ik ernaar kijk zie ik alle plekken waar ik de fout in ging. Volgende keer moet het beter kunnen.

4 comments:

schilderijenfoto said...

Ziet er toch heel profi uit.

nico jamin said...

Leken zoals ik vinden het prachtig! Voor wat betreft je andere artistieke prestaties ben ik inmiddels niet helemaal leek meer. Die vind ik allemaal even mooi! Ik geniet er (nog)steeds van. Mag ik ook namens Gemma van de gelegenheid gebruik maken jou en je vrouw fijne feestdagen en een geweldig 2012 toe te wensen? Nico Jamin

Rene Fijten said...

Ook de beste wensen en bedankt voor de waarderende woorden het hele jaar door

Rene Fijten said...

Ook de beste wensen en bedankt voor de waarderende woorden het hele jaar door